duminică, 1 mai 2011

Azi imi e dor.

Uneori mi se face dor, mai mult ca de obicei. 
M`am postat de mai bine de o ora pe balcon, se pare ca ma uit la pomul acela care a inverzit. Afara e primavara, aproape vara,in sufletul meu, toamna, aproape iarna. 
Vantul mangaie usor fiecare frunza, in interiorul meu e o lupta cu ceata si vantul care imi zgarie fiecare organ.
Am langa mine un pahar de vin alb, sec. si un pachet de tigari.
Imi apring o tigara. O sting. Am promis sa nu mai fumez!
Beau putin vin. Si imi vine in minte imaginea cu tine , cu mine, cu noi nu mai exista "noi". Mi`e dor.A trecut ceva timp, si tot ce simt eu ar fi trebui sa se imprastie.
Parca`mi tremura sufletul. Respir din ce in ce mai usor. Parca azi imi e cel mai dor.
Vinul asta mi`a sterpezid dintii.
Nu mai stiu nimic de tine, mai bine m`as bucura de asta. Decat sa stiu ca ai pe alta. Dar totusi vreau sa stiu daca esti bine, daca esti fericit, daca acum e loc de mine...


P.S:Mie imi e tot mai dor, si tie din ce in ce mai usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu