sâmbătă, 15 octombrie 2011

Viitorul meu trecut

"I really love words. And I think about the mail the time. The way that they change thing. The roght words can transform whatever, whoever, they touch. Words are powerful. They hurt and they heal, they show you things in a completely different light."
  Te`ai intors vreodata la ceea ce ai avut in trecut, cu ideea ca " nu are cum sa fie mai rau ca atunci". Si spui asta doar pentru ca a trecut ceva timp de atunci si parca`ti e dor, parca ai mai vrea sa treci odata prin axperienta aia chiar daca s`a terminat cu ocazatura, cu o buba, cu una sau mai multe lacrimi.
  Ei bine, eu da!
  E vorba despre iubirea mea, prima mea iubire. Dupa care am suferit in jur de 5 luni de zile, si dupa care sufar si acum, probabil.
  Imi e dor si imi e frica...
  Imi e dor sa`ti mangai fata, sa`ti sarut buzele moi, sa`ti simt mainile care`mi mangaie trupul, imi e dor sa te simt pe tine!
  Imi e dor sa`mi povestesti o intamplare haioasa, si sa`mi zambesti iar eu sa te privesc si s zambesc! Nu pentru ca mi`a placut ceea ce mi`ai povestit, cu pentru ca daca zambesti tu, eu zambesc automat.
  Imi e dor sa ma privesti cu ochii tai caprui si blanzi<3, pe care nu`i pot uita pentru nimic in lume. 
  Imi doresc sa mai visez odata, dar imi e frica sa nu ma trezesc si sa cred ca a fost defapt un cosmar. 

  Te`ai gandit vreodata ca din cauza ca iti doresti prea mult lucrul ala, se poate indeplini si vei trai din nou trecutul? Si cand ai ocazia nu stii ce sa faci, nu poti sa traiesti cu acelasi foc, pentru ca iti e frica sa nu se termine la fel ca data trecuta? ...

Un comentariu: