duminică, 24 octombrie 2010

Frica.Iubire.

 Iubirea. Un cuvant tremurator. Cel mai greu cuvant.Contine miliarde de kilograme si centimetri . Un cuvant atat de scurt. Dar defapt atat de lunginfinit


Iubire si frica. Cuvintele astea. trebuie sa fie impreuna. Unul singur...e gol. E ca si cum un ruj ti`ar usca buzele.Sinqurele care nu pot fi ascunse.dragostea...si teama.
Frica de iubire? -NU! -Da!.Cred ca am cunoscut iubirea adevarata.Chestia aia grea,pe care o vedeam de atatea ori in telenovele cand aveam 11-12 ani si ma gandeam ca o s`o cunosc si eu intr`o zi. Si eram atat de nerabdatoare.Si atat de doritoare s`o cunosc. Si acum.Am cunoscut`o!. As da orice.Sa n`o fi intalnit. Acum imi e asa frica de ea. O sa incerc sa ma feresc cat pot. E drept! E cam tarziu. Asa cred. Cine ar fi crezut ca`mi  va fi teama sa iubesc? Cand pronunt cuvantul asta. Mi se face pielea de gaina.Cum asa? Nu are sens. Nu?..Stiu.E foarte greu sa pui cap la cap atatea cuvinte care contin un simplu sofisticat cuvant. De ce imi e frica? Da. asta nu am spus. Imi e frica pentru ca. Nu vreau sa se termine!.:">. Daaa.Asta era! Asta era motivul. Simplul motiv pentru care imi e frica de iubire.;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu