sâmbătă, 30 octombrie 2010

Multumesc.

Astazi postarea mea va fi despre multumire.Multumesc tuturor celor care m`au jignit. Pentru ca m`au facut sa ridic capul din pamant. Multumesc in special lui Dumnezeu. pentru ca mi`a dat multe greutati. O sa va intrebi: "cum sa multumesti pentru asa ceva?". Simplu. Aceste greutati m`au invatat sa lupt. Sa lupt cu adevaratele greutati. Ca e o forma de salut pe care in trecut o expediam imediat din mintea mea. "Sanatate multa!" .  Si banuiesc ca multi nu termina apelul telefonic prin "Sanatate!" cel putin astia de 11-25 de ani. Un cuvant foarte foarte foarte important. Poate mai important decat " Te iubesc". Ca de mica am spus " ce e asa rau sa stai in spital" .Am ajuns sa spun ca e groaznic!.Dar multumesc ca am ajuns sa cunosc.;x.As vrea sa spun mai multe. Dar nu`mi gasesc cuvintele. Ideea este urmatoarea: Numai fiti frate nerecunoscatori. Multumiti pentru orice! Si ve`ti avea de castigat. Multumiti chiar si atunci cand o" baba" va cere ajutorul ca sa coboare din masina. Pentru ca ve`ti avea de castigat. Acea "baba" iti va dori sanatate si noroc. Cu cat mai mult, cu atat mai bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu