duminică, 24 octombrie 2010

Promit. Promit ca o sa fie bine.


Hei. E prima mea postare.;x . Nu stiu daca o sa fie bine. Dar promit. Pormit ca o sa fie bine.Nu maine. S`au poimaine.In viitor.M`am trezit.M`am trezit cu niste ganduri. Ganduri care s`au spulberat in mai putin de "cinshpe`" minute. Ganduri care defapt erau planuri pentru viitor. Cum au putut sa dispara asa? Mda. Mint. Nu au disparut. Le am in minte. Dar clar, nu le mai pun in aplicare. Cel putin. Nu acum! Poate maine.Poate poimaine.Poate peste o luna. Nu stiu. Dar Promit! Promit ca o s`o fac.Si nu.Nu sunt doar promisiuni. Sunt presimtiri.Si daca presimtile pe care le am or sa dispara? Aaa. Nu :)). Pe cine mint. Cum sa dispara! :O. Sunt prea multe amintiri, care apropie din ce in ce mai repede sfarsitul. Mdaaaaaa. Am aberat. Nu?.:)).Si ce daca?;x. E prima mea postare. Trebuia sa cuprinda detoate. ;x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu